V###n puhelinmyyjät. Pelkkä kirjoittaminenkin saa edelleenkin tunteita pintaan. Ehkä ei pitäisi kirjoittaa ollenkaan, teen sen silti. En ymmärrä mikä on tuon ala-arvoisen ohjelman fokus? Ainakaan telemarkkinointialaa se ei palvele, joskaan se ei tainnut ohjelman missio missään kohden ollakkaan. En voi uskoa, että tämä mediakampanja myöskään lisää heille itselleen toimeksiantajia ja sitä kautta bisnestä?
Jos et tunnista ohjelmaa nimestä – HYVÄ, tarjoan kahvit!
Ohjelmassa esitettävät värikkäät termit asiakkaista saavat kyllä puistatuksen aikaan. Eikä rekrytointitapahtumakaan kauheasti mieltä lämmitä – mikä ihmeen ahaa-elämys on olla munasillaan rekrytoitavien edessä? Harvoin tulee käytettyä sanaa alentava, mutta tähän se sopii. Myyntibonuksena pääjehun alaston kierros talon ympäri on tietysti yksi ihan oma lukunsa. Ei riitä sanat. Ei ihme, että suomalainen tv-media on huonossa hapessa, kun ohjelma-aikaa täytetään tämänkaltaisella..
Tiedän, en ole aina parhaalla mahdollisella huumorintajulla varustettu. Tämä lukeutuu niihin, joka nyt vain menee pahasti ohi ja yli hilseen. Telemarkkinointiala, joka muutenkaan ei nauti suunnatonta ylistystä EI kaipaa tälläistä ylilyöntiä.
Asiakkuusmarkkinointiliitto ASML on tehnyt jo pitkään työtä laadukkaan telemarkkinoinnin puolesta, laatinut yhteistyössä eri tahojen kanssa hyviä käytänteitä ja pelisääntöjä. Tämän vuoden puolella synnytettiin Reilu Työnantaja –kriteeristö ja ne telemarkkinointiyritykset, jotka täyttävät asetetut kriteerit ovat voineet hakea Reilu Työnantaja-tunnusmerkin käyttöönsä omaan viestintään ja markkinointiin. Reilu Työnantaja -kriteerien avulla pyritään kehittämään alaa ja tuomaan esiin laatutekemistä, joka on kaikille osapuolille pelkästään positiivinen asia.
Toimeksiantajana, asiakkaana, työntekijänä – sinulla on mahdollisuus valita minkä linjan valitset.
Terveisin toimari Midas Touch Oy:sta – Reilu Työnantaja statuksella varustettuna