Asiakaspalvelun revoluutio! Sitähän se on, kaikki muuttuu, asiakkaan valtakausi astuu voimalla etualalle ja asiakaskokemuksen vaikutus kasvaa hurjaa kiitoa. Ja siihen on syytä valmistautua eikä enää pelkästään henkisesti!
Minulla oli suuri kunnia olla puhumassa #Kohtaamisia16 seminaarissa Provad Oy:n Korpauksen Tomin kanssa. Koko puheenvuoromme aiheesta on oheisessa klipissä tallentuneena – olkaahan hyvät! Ja kiteytettynä teille, jotka ette jaksa puolta tuntia kuunnella:
Monikanavaisuus, kontaktissa lisäarvon tuottaminen, asiakkaan tunnistaminen ja asiointitiedon hyödyntäminen, asiakaspalveluneuvojan työnteon helppous = asiakaskokemukseen keskittyminen, raportit, mittaaminen, 24/7
-> Me Inassa olemme valmiina tähän, tarjoamme yritykselle tämän kaiken palveluna ilman isoja investointeja tai henkilöstörekrytointeja. Tule keskustelemaan kanssamme, katsotaan miten me voisimme luoda teille aidon monikanavaisen asiakaspalvelun!